Monday, February 14, 2011

perasaan insaf menyelubungi..

Salam..
Hi my blog followers n viewers..
Lately, rase nk muhasabah diri sangat..nape eh..
Then, asyik nk dgr lagu2 nasyid yg penuh keinsafan..Ya ALLAH..aku bersyukur kerana kau meniupkan rasa kehambaan dalam diri ini..

kekadang aku ingat untuk jaga diri,kadang2 aku lalai..Ya Allah..
ampun kan aku..
kadang2 aku ingat untuk mempercepatkan menunaikan solat,kadang2 aku leka dengan hiburan dunia..maafkan kekhilafan ku Ya Allah..
kadang2 aku ingat untuk membuka lembaran kitab MU,kadang2 aku letakkan Al Quran hanya sebagai perhiasan..Ya Allah..malu nya aku untuk berhadapan dengan MU..
kerana aku tau,diri MU xpernah lupa akan setiap hamba MU walau sesaat..

Ya Allah..Berikan aku kesempatan untuk perbetul kan kesilapanku..berikan aku kesempatan untuk bertaubat kerana aku tau mati dan pertemuan dengan MU itu PASTI !!!
Berikanlah petunjuk dan hidayah MU ya ALLAH..aku malu untuk bertemu dengan MU kerana selama ini aku bongkak dengan apa yang ada padaku, walhal aku tau ia nya bersifat sementara..

Ya ALLAH..aku sedar,sedar dan sedar bahawa MATI ITU PASTI !!! tidak tergambar oleh ku sakitnya MATI..Nauzubillah...>>>


No comments:

Post a Comment