Wednesday, February 9, 2011

i'm 23...

salam..
10.02.2011..believe or not..i'm 23 years old already..thanks Ya ALLAH..aku still bernafas..
perkara pertama ialah memanjatkan kesyukuran sbb aku still bernafas dan masih diberi peluang untuk bertaubat>>
then, pagi2 dh sms ibu ayah..n the content of the mesej is :
"ibuayah..hari ni genap la umur alang 23 tahun..terima kasih kerana menjaga alang dan memberi didikan yang terbaik selama ni.."


after few minutes, my dad reply
"ibuayah sangat sibuk smpai lupe harijadi alang..ayahibu syukur dan bangga dpt anak mcm alang..
kami sayang alang.."
my mom called tp i xpick up my phone sbb tido..haha

and of course kat fb ade gak org wish..xlupe yg msg thru phone..tp mcm still xcaye dh umo


tp apa pun,aku nk laksanakn azam2 aku..
First: menurunkan berat badan..
Kedua: menjadi wanita yg lebih baik dan menutup aurat..
3rd: : nak cantek2...
Empat: nak join ESQ selalu2..
Lima: Nak berjaya..

banyak lagi sbnrnye..tp mls nak tulih..


lagi satu aku nk cume mengatasi fobia aku..
first : nak pegang kucing...meow..meow..
second : nk jd org yg chocolate addict..napela aku xsuke coklat eh..huh!
tiga : nk pegang buaya n ular"( gilo po) ssssssssss

apepun,to all people yg wish,thanks a lot..

No comments:

Post a Comment